Biuro organizacyjne: 42 630-01-88 biuro@grupamedica.pl

Miejsce Kongresu/ Congress venue

Centrum Kliniczno-Dydaktyczne (CKD)

251 Pomorska Street

92-213 Łódź

Poland

Godziny otwarcia Kongresu/ Congress opening hours:

Poniedziałek 19 września (Monday, Sept. 19th) – 15.00 – 18.00

Wtorek 20 września (Tuesday, Sept.20th) – 08.30 – 18.45

Środa 21 września (Wednesday, Sept.21st) – 08.30 – 18.00

Czwartek 22 września (Thursday, Sept.22nd) – 08.30 – 15.30

Ekspozycja Wystawców/ Exhibition space

Ekspozycja Wystawców usytuowana jest w foyer na poziomie 0 oraz 1 jak również korytarzu na poziomie 0.
Ekspozycja jest dostępna do zwiedzania przez cały czas obrad kongresowych.
Możliwość rozstawiania stoisk firmowych będzie w dniu 18.09.2016 (niedziela) od godziny 12.00 do godziny 16.00 oraz 19.09.2016 od godziny 08.00. W przypadku chęci przygotowania stoiska w niedzielę 18 września – prosimy o wcześniejszą informację do dnia 16.09.2016 – w celu poinformowania ochrony budynku.
Państwa miejsce wystawiennicze będzie oznaczone nazwą Firmy. Na miejscu w wyznaczonym czasie będzie zespół organizacyjny, do którego należy kierować wszelkie pytania.
W CDK prowadzona jest ochrona całodobowa ale prosimy o nie pozostawianie na noc na stoisku wystawienniczym rzeczy wartościowych.
Jeżeli będą Państwo potrzebowali dodatkowych przyłączy, zasilania bądź niestandardowego wyposażenia stoiska, bardzo proszę o wcześniejszą wiadomość do dnia 16.09.2016. Rozprowadzenie prądu do stoisk będzie odbywało się 19.09.2016 od rana.
Standardowo gwarantujemy Państwu stolik, 2 krzesła oraz dostęp do prądu 230V/1000W.
Stoiska wystawiennicze należy zdemontować w czwartek 22.09.2016 maksymalnie do godziny 16:00.

The Exhibition is located in the foyer on level 0 and 1 as well as the corridor of 0 and is available for visitors during Congress opening hours.
The possibility to deploy corporate booths will be on 18.09.2016 (Sunday) from 12:00 to 16:00 and on 19.09.2016 from 08:00, however if you wish to prepare your stand on Sunday, Sept. 18th – we will need an earlier information until 16.09.2016.
Your stand’s area will be clearly marked with your company name. At the appointed time there will an organizational team to assist you and address any questions you may have.
The CDK is carried out 24-hours security, but we do not recommend to leave any valuables on the exhibition stand.
If you need additional connections, power, or custom equipment stand, please inform us in advise until 16.09.2016. The distribution of electricity to stands will be carried out from 19.09.2016 in the morning.
Congress Bureau offers you a table, 2 chairs, and access to electricity 230V/1000W.
The exhibition stand must be dismantled by Thursday, Sept. 22nd up to 16:00hrs.

Wysyłka materiałów firmowych

Materiały firmowe oraz promocyjne na Państwa stoiska mogą być dostarczane do CKD UM w Łodzi od 16.09.2016 na adres:
Centrum Kliniczno-Dydaktyczne (CKD)
ul. Pomorska 251
92-213 Łódź
Z czytelnym oznaczeniem każdej paczki GENETYKA
Prognozowana ilość materiałów promocyjnych oraz insertów – 800 szt.
Materiały przeznaczone do insertów do teczek uczestników muszą dotrzeć do biura Grupa Medica (ul. Pomorska 40, 90-246 Łódź) – najpóźniej do dnia 15 IX do godziny 09.00.
Przesyłki musza być wyraźnie opisane – „insert Firmy …. do teczek – Kongres Genetyki”.
Po tym terminie nie będzie możliwe spakowanie insertów do teczek.

Lista wystawców/ Exhibitors list:

A&A Biotechnology
ABO
Alab-Gen
Analityk
Bioanalytic
Biogenet
Biokom
Biomedica
Biovigen
Blirt S.A.
Carolina Biosystems
Centra Genetyki Medycznej Genesis
Central Europe Genomics Centre
Centrum Badań DNA
Copernicus Diagnostics
Cytogen Polska
ELAMED
Eppendorf Poland
FDNA Inc.
Future Synthesis
Genomed
Genos
Intimex
Invicta
Lab-JOT Ltd.
Laboratoratory Imaging
Macrogen Europe
Medgen
Meranco
Merck
MetaSystems Hard & Software GmbH
Olympus Lifescience
Open Exome
Oxford Gene Technology
Perlan Technologies
Polgen
Promega
Roche Diagnostics Polska
Shim-Pol A.M Borzymowski
Sophia Genetics
Spectro-Lab
Springer
Thermo Fisher Scientific
TK Biotech
Urban & Partner/Edra

Pobierz mapę stoisk level 0

Pobierz mapę stoisk level 1

Recepcja Kongresowa (Rejestracja uczestników)/ Congress reception – registration of participants

Poniedziałek 19 września (Monday, Sept. 19th) – 09.00 – 18.00
Wtorek 20 września (Tuesday, Sept.20th) – 08.30 – 18.45
Środa 21 września (Wednesday, Sept.21st) – 08.30 – 18.00
Czwartek 22 września (Thursday, Sept.22nd) – 08.30 – 15.30

Identyfikatory/Badges

Identyfikatory umożliwiają wejście na sesje szkoleniowo-naukowe, ekspozycję wystawców oraz udział w przerwach kawowych. Każdy z uczestników Kongresu ma obowiązek noszenia identyfikatora przez cały czas trwania obrad kongresowych.

W przypadku zaginięcia identyfikatora, nowy można uzyskać w Recepcji Kongresu. Koszt wydania nowej plakietki wynosi 30 zł.

Participants should collect name badges from the conference registration desk. As only registered participants will be permitted to attend the scientific sessions, the exhibition and poster areas, you are required to wear your badge when entering and while remaining in the congress venue.

Lost badges can be replaced at the registration desk. However, a handling fee of PLN30/EUR10 – will be charged.

Język kongresu/ Congress language

Oficjalnym językiem Kongresu jest język polski oraz język angielski. The official Congress languages are Polish and English.

Szatnia/ Locker room

Szatnia znajduje się na parterze, przy wejściu do budynku CKD. Clothe rooms are located on level 0 near the main entrance to CKD.

Palenie/Smoking

Na terenie budynku CKD obowiązuje całkowity zakaz palenia.

Palenie możliwe jest jedynie na zewnątrz budynku, w miejscach specjalnie oznaczonych. Smoking is not permitted in the Congress venue. Smoking is only possible outside of the Congress building, in places specially marked. Please note that smoking is banned in all public places, including public transport, restaurants and bars. Smoking is permitted on terraces of restaurants and bars if not prohibited by the owner.

Taxi 919
tel. 800 500 919, +48 42 191 91

Taxi Nova
tel. +48 426 111 111, +48 426 300 400, SMS: +48 601 300 100

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Biuro Organizacyjne będzie czynne podczas przygotowywania stoisk wystawienniczych oraz przez cały czas trwania obrad.

Wysyłka materiałów firmowych
Materiały firmowe oraz promocyjne na Państwa stoiska mogą być dostarczane do CKD UM w Łodzi od 16.09.2016 na adres:

Centrum Kliniczno-Dydaktyczne (CKD)
ul. Pomorska 251
92-213 Łódź

Prognozowana ilość materiałów promocyjnych oraz insertów – 800 szt.
Materiały przeznaczone do insertów do teczek uczestników muszą dotrzeć do biura Grupa Medica (ul. Pomorska 40, 90-246 Łódź) – najpóźniej do dnia 14.09, do godziny 09.00.
Przesyłki musza być wyraźnie opisane – „insert Firmy …. do teczek – Kongres Genetyki”.
Po tym terminie nie będzie możliwe spakowanie insertów do teczek.